понедельник, 14 апреля 2014 г.

Ճանանչիր ինքդ քեզ

Շատ տարօրինակ է առաջին հայացքից այս միտքը: Դե եթե խոսքը վերաբերվում է ինձ, միթե ես ինձ չեմ ճանանչում և ինչ է պետք է իմանալ, որ ճանանչեմ ինձ: բայց հենց խորանում եմ, սկսում եմ հասկանալ, որ շատ բաներ կան որոնք դեռ չեմ բացահայտել իմ մեջ, հետևաբար և լրիվ չեմ ճանաչում ինձ: Օրինակ` տարեց տարի բնավորությանս մեջ մեծ փոփոխություններ են կատարվում, այն ինչ մի ժամանակ դուր էր գալիս ինձ, այժմ չեմ հավանում, դուրս չի գալիս և կամ էլ հակառակը: Այն ինչ առաջ վատ էր, հիմա` լավ է: Առաջ հագնում էի այն ամենը ինչ մայրս էր տալիս, հետո սկսեցի որոշ բաներից հրաժարվել: Իսկ հիմա հիմնականում հագնվում եմ իմ ճաշակով, իմ ցանկությամբ: Նկատել եմ, որ դարձել եմ ավելի ինքնավստահ, ինչու չէ նաև ինքնահավան: Այս վերջնից, ուզում եմ ազատվել: Մի քանի տարի առաջ ունեի մի ընկեր, որի հետ էի միայն ընկերություն անում: Իսկ հիմա ավելի շատ ընկերներ ունեմ, տարբեր տեղերից, տարբեր տարիքի, տարբեր բնավորության, տարբեր մտածողության: Բոլորին էլ հարգում եմ և իրենց շրջապատում ինձ լավ եմ զգում: բայց դե իհարկե այն միակ ընկերս, որին գիտեմ մանկությունից, ուրիշ է ինձ համար: Նկատել եմ նաև, որ տանն էլ եմ շատ փոխվել , ավելի ուշադիր եմ դարձել ընտանիքիս նկատմամբ: Մի ժամանակ քաշվում էր սենյակումս ու միայնակ զբաղվում: Բայց այժմ ավելի շատ ուզում եմ տանը եղած ժամանակ հորս հետ շփվել, նայել թե նա ինչ է անում: Նրա հետ ֆուտբոլ կամ որևէ այլ սպորտային հաղորդում նայելը ինձ համար դարձել է պարտադիր մի բան: Ցանկացած խաղից հետո սկսում են քննարկումներ անել:

Չէ, ոնց մտածում եմ, շատ եմ փոխվել…

Комментариев нет:

Отправить комментарий