пятница, 30 мая 2014 г.

«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսը վարժարանում

Ստուգատեսը հնարավորություն կտա սովորողին իր անցած ուսումնական տարվան զննական հայացքով նայելու, ինքնագնահատելու, բացթողումները լրացնելու, ուսումնական կիսամյակի և տարվա ամփոփման համար նախապարաստել իր ուսումնական բլոգը:

Սովորողն աշխատում է դասարանում՝ համապատասխան դասաժամին: Դրա համար լրացնում է աղյուսակ, որի սյունակներից մեկում գրում է կարողությունը, մյուսում՝ համապատասխան աշխատանքի հղումը՝ տարվա ընթացքում կամ նոր արված: Սովորողը թերթիկը հրապարակում է իր բլոգում, ուղարկում դպրոցի գրասենյակ։ Վարժարանի կայքում բացվում է բաժին, և աշխատանքները հավաքվում են այդտեղ: Թերթիկը քննարկվում է վարժարանի կայքում, սովորողը պատասխանում է դասավանդողների, ընկերների, ծնողների և այլոց հարցերին։ 

Կարողություն
աշխատանք
Մայրենի խոսքի մշակույթ
Կարողանում եմ գրավոր շարադրել մտքերս:
http://vkodav.blogspot.com/p/blog-page_7.html


Գրականություն (թվարկել կարդացած ստեղծագործությունները )
Հովհաննես Թումանյանի`Թմկաբերդի առումը,Լոռեցի Սաքոն,Մի կաթիլ մեղրը,Փարվանա,



Անգլերեն
2-րդ կիսամյակի ընթացքում զարգացրել եմ խոսելուս ունակությունները : Կարողանում եմ անգլերեն նյութեր գցել բլոգումս:
http://vkodav.blogspot.com/p/english_17.html


Մաթեմատիկա
Սովորել եմ երկրաչափական ծրագրով աշխատել:



Պատմություն
Սովորել եմ բանավոր պատմել պատմությունը,գիտեմ բոլոր թագավորությունները,որոնք եղել են Հայաստանում:
http://vkodav.blogspot.com/p/blog-page_24.html


Հասարակագիտություն




էկոլոգիա
Սովորել եմ պահել մաքրություն,իմանալով աղբի վնասակարության մասին,իմացել եմ ածուխ,նաֆթ,գազ վառելիքային ռեսուրսները,իմացել եմ ծառերի հատման վնասակարության մասին,սովորել եմ ինչպես կարողենք ստանալ էներգիա`արևից,ջրից,քամուց,ջերմությունից:գիտեմ ինչ է Հէկը,Ջէկը,Ջրէկը:
http://vkodav.blogspot.com/p/blog-page_17.html


Բնագիտություն (ֆիզիկա, քիմիա, կենսաբանություն, աշխարհագրություն)


Արվեստ




Ֆիզիկուլտուրա





ՆԶՊ


Ընդհանուր պարապմունք




Ակումբ




Ընտրությամբ դասընթացներ






Ուսումնական պլանից դուրս՝ ինքնակրթության, լրացուցիչ կրթության դասընթաց, գործունեություն




Комментариев нет:

Отправить комментарий